Subject: FW: T11185 Hüüru-Alliku-Saue LOK OJV - täitmistagatise osaline tagastamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 17:38:04 +0200

From: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 23, 2024 9:04 AM
To: Krista Maamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: T11185 Hüüru-Alliku-Saue LOK OJV - täitmistagatis ja
kinnituskirja küsimine

Tere

Edastan OJV nõude täitmistagatise osaliseks tagastamiseks (leping nr
3.2-3/24/1200-1).

Objekt on vastu võetud, OJV lõpparuanne on kinnitatud.

Tervitades

Indrek

From: Kaido Liik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Saturday, December 21, 2024 10:59 AM
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: T11185 Hüüru-Alliku-Saue LOK OJV - täitmistagatis ja
kinnituskirja küsimine

Tere

Viastark OÜ on lõpetanud „Riigitee 11185 Hüüru-Alliku-Saue km 6,30-6,826
liiklusohtliku koha likvideerimise“ lepingujärgsed kohustused. Vastavalt
käsunduslepingu nr 3.2-3/24/1200-1 punkt 6.8. esitame nõude
täitmistagatise osaliseks tagastamiseks 50% ulatuses.

Palume ka Tellija kinnituskirja teostatud töö kohta, kus oleks välja
toodud inseneri meeskond, OJV lepingu kogumaksumus, teenuse osutamise
periood, projekti põhinäitajad ning tööde ehituslepingu andmed sh
ehitustööde kogumaksumus ilma käibemaksuta.

Lugupidamisega,

Kaido Liik

Taristuehituse insener

+372 5019729

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viastark.ee/> www.viastark.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.